onsdag 1 september 2010

Hua!

Mina lår är inte riktigt super glada på mig just nu skulle jag tro (eller rättare sagt på Robert som gjort ett jobbigt pass för dem). Aerobicsen är så otroligt rolig att man gör allt trots att låren trycker på med mjölksyra bara jag böjer på dem, magen visade sig också vara ordentligt trött efter ett par dagars magträning med många reps.

Till något helt annat så såg jag två tjejer på gymet som satt och väntade på vad jag förmodade ett pass och jag tycker att de var lite väl lättklädda. Jag kanske är lite moraltant och så får det väl vara. Men jag tycker faktiskt inte att det är så snyggt att se alla valkar hela tiden pga att man tagit på sig ett linne som döljer 15 cm över bröst och mage från hals och ned och likadant och om inte ännu smalare i bak. Som tur var hade de sportBh på sig iaf (hade nog inte fått vistats där annars?) men jag tycker ändå att på gymet kan man väl ha kläder som täcker lite iaf, det finns riktigt snygga linnen som visar stor del av rygg och axlar (och som köps så, inte görs själva som jag såg i det här fallet) men som döljer det som bör döljas.
Sen kan det diskuteras om en vältränad (läs smal om så vill) kan gå klädd som de gjorde? men det tycker inte jag, lika för alla ska gälla, inte några specialregler för de som är smala/vältränade.


Hemma har jag (ser ut att skela på bilden :S ) nu iaf hinkat vatten och tryckt i mig kvarg (från Lidl, bästa) med fun light wildberrys =) och tänker ta och lägga mig framför Tv och ladda inför morgondagen bestående av morgonpromenad, styrka, föreläsning, plugg och aerobicsdans =)

Inga kommentarer: