tisdag 31 augusti 2010

Det är till kvällen


Det är nu till kvällen som ångesten sköljer över mig. Det är den onda mot den goda sidan inom mig. Den onda säger att jag gjort fel, att glassen jag åt idag inte var rättfärdigad, att om jag nu skulle ha den där glassen så skulle jag minsann ha tränat också, nu gjorde jag inte det. Den goda sidan säger att för idag så är det okej, du ska träna ons, tor, fre och lör så totalt sätt den här veckan blir det nu 2 hela vilodagar, ingen skada skedd. Allt jag gjort och allt jag kämpat/r för går inte förlorat över en natt

Men jag är rädd att tappa kontrollen. Jag är extremt rädd för att gå upp i vikt

1 kommentar:

KATTA's Beach sa...

Men Söötnos där.. Vet precis hur du känner.. Men en glass är bara en glass liksom. Du tränar ju så hårt :) Hoppas du tar dig ut dessa dumma tankar.. KRAM!!

Ps. STORT TACK för din kommentar om skorna.. de ska genast skickas tillbaka!