fredag 27 augusti 2010

Dags att vakna

Trots att jag vet att jag blivit mindre och gått ner ett antal kilo i vikt så går jag tillbaka till mina gamla storlekar när jag är och provar kläder, igår lyckades jag till och med köpa hem trosor i min gamla storlek som är förstora. Igår fick jag upptäcka det genom att jag var tvungen att ta 2 storlekar mindre jeans än vad jag tidigare haft och idag fick Louise påminna mig om att "Nathalie den storleken har inte du längre du bör ta en mindre". Köpte jacka idag också i 2 storlekar mindre än vad jag hade i våras (och även innan det), det känns skönt men jag har inte riktigt förstått det än.

Tränade styrka imorse (som pumpade mina axlar nå sjukt bra) åkte hem och åt samt tog en raggardusch (deo och parfym) sen ner på stan och vidare på zumba/fuego pass. Riktigt roligt och jobbigt pass (okej det kan vara ett lätt pass men då tar man inte i ordentligt) jag var helt genom svettig (som efter alla pass jag går på) och fylld med energi. Det var ett pass med latinska rytmer, mycket samba och höftrörelser, bålen fick jobba en hel del och sedan fick man släppa alla hämningar och våga vara ful/sexig/kaxig you name it, jag och Louise som vågar släppa loss älskade det. Nu blir det aerobics, dansaerobics och dans fuego i fortsättningen =)


Innan morgon träningen på gymet

Inga kommentarer: