torsdag 5 augusti 2010

Depp dag

Usch, energin under den här dagen har än så länge vart katastrofal. Ända sedan imorse har jag vart jätte trött och huvudvärken kom smygandes för att slå till rejält till eftermiddagen. I och med huvudvärken åkte humöret ner i botten och jag kände (tack och lov börjar jag komma på banan igen) mig tjock och värdelös och att jag aldrig någonsin kommer att lyckas nå mitt mål.

Tack vare min självförtroende dipp lyckades jag smälla i mig 4 knäckebröd, 2 kakor och en mango (inte allt samtidigt). Nu har jag mått kass över det och ältat så nu hoppas jag att jag kan glömma det, dricka upp min kaffe och sedan köra lite styrka ute i solen. Idag är det vilo dag så den styrkan och morgon promenaden ska nog räcka, mina stackars fötter med en massa blåsor vill nog inte ut på någon mer promenad idag.

skärp dig nu Nathalie du är Ung, Pigg och Vacker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en inspiration för mig, men samtidgt ska du inte älta. Du är precis som jag inte mer än människa. Du är jätteduktig och kämpar på. Jag vet många som skulle ha tagit din skada i foten som ett tillfälle att slacka. Men inte du. Du byte bara träningsform och kämpade vidare med de övningar som du kunde göra trots skadan. Du kan vara stolt för det du har gjort =D