måndag 23 augusti 2010

One down One to go

Första tentan är avklarad och imorgon väntar nästa, måste bara panik plugga inför den nu bara ;)

Tog en tripp till gymet men mycket spänning och förväntan, hade tryckt i mig NaNo Vapor (pre-workout) innan och ville nu se om det ger något drag i kroppen. En gång och aldrig mer tänker jag ta denna produkt! Fy fan säger jag bara, jag blev varm och fick ökad puls vilket är en effekt man får av produkten men jag började även att skaka, jag kände mig som om jag gick på droger (iaf hur jag tror det är, jag tyckte det såg ut som det iaf) och jag började även att må illa. Jag presterar mycket bättre utan något pulver i magen innan. Pump i musklerna fick jag iaf men det var inte värt det pga bieffekterna, benen skakade när jag körde bicepcurls som om de vore helt utmattade men jag hade inte ens kört ben.


Nu ska jag panik plugga och sen ta en promenad, förhoppningsvis hakar mannen på :)

1 kommentar:

Kosttillskott test och tips sa...

Men jisses! Låter lite läskigt! Brukar du ta pre-workout eller är det lite mer sällan? Jag tar pre-workout flera gånger i veckan, just nu favoriten Fierce men näst på tur att testa är just Nano Vapor

/Åsa