måndag 9 augusti 2010

Ska Ska Ska!

Jag känner mig inte som mig själv nu när jag är hemma hos mamma och pappa utan några direkta möjligheter att träna. Jag saknar känslan efter ett träningspass när var enda del i kroppen känner sig helt tillfredsställd. Nu hade jag inte med mig varken kläder eller skor hit då jag inte hade planerat att stanna mer än 1 dag (planen var att vara hemma idag och kunna gymma och springa). Har jag tur kan jag ha mammas skor och då ta mig ut på en promenad, mer än så får vänta tills imorgon. Istället för träning fick jag en uppmaning om att göra mål för hösten och det har jag inga problem med.

Mina mål för hösten blir ganska enkla och eftersom jag inte styrketränat på så länge så har jag inga direkta mål på den fronten mer än ett ganska difust.

Målen för hösten (som jag nu hittat på under ca 5 miuter) är:
  • Gå ner 5 kilo (mer skulle bara vara bonus)
  • Hålla igång löpningen med minst 3 pass i veckan
  • Öka muskelmässigt samtidigt som jag håller kroppen tight, synliga, deffinierade muskler är det som efterfrågas (difusa målet)

Inga kommentarer: