onsdag 11 augusti 2010

Trevligt

Självklart infann sig träningsvärken, annat vore konstigt (då hade jag verkligen inte tagit i alls igår). Benen är de som är mest ömma, som vanligt, men även ryggen och baksida axlar känns av. Jag längtar tills jag lyckats gå ner mina överflödskilon jag vill bli av med och då kunna lägga mer fokus på styrketräningen och då återinföra splitpass igen, men det blir då det, nu förbränning.


Trots värken i benen och ett något trött huvud skulle löpningen ändå genomföras och det blev ett jobbigt pass. 5,5 km pressade jag mig runt, inte en meter till sa benen efter det. Lagom långt för att få igenom bra blodgenomströmning för benen och lagom för en hyfsad fettförbränning.

Tacksamma ben som gör allt jag ber dem om även fast de är otroligt trötta. Nu ska de få vila tills på fredag då det vankas fartlek =)

Inga kommentarer: