tisdag 10 augusti 2010

Tillbaka

Nu är jag tillbaka till någon slags vardag igen här hemma i Uppsala. Åkte tidigt med pappa och Louise från Nykvarn med resmål Uppsala, de skulle till Louises lägenhet för målning, golvläggning och säkert annat skoj och jag skulle hem! Hemma var det tur att jag var ensam, hade inte direkt ätit frukost och lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Jag ville bara skrika och gråta över röran vilket är en normal reaktion för mig när blodsockret inte riktigt är som det ska. Lite frukost och en rejäl städning gjorde att planeringen för dagen som jag gjorde igår absolut inte följs.

Jag tog nu innan lunch (eller typ 20 över 12) tag i veckans träning. Lätta ben tog sig utanför dörren och sprang sen 10 backintervaller och en härlig runda hem igen där benen inte var lika pigga längre. Här hemma har det sedan tagit mig ca 1 timma att få i mig en kycklingfilé, ½ dl kokt matvete och lite grönsaker, jag vet inte riktigt varför det gick så trögt att äta idag.


Istället för att ta cykeln till gymet måste jag nu istället duscha, plugga och handla innan jag ska laga middag till Louise och pappa som kommer och äter senare. Gymet tänker jag ta sen när Tim kommer hem och jag har ätit middag. Då tänker jag även ta hans busskort så jag slipper cykla, sparar massa tid så :)

Inga kommentarer: