söndag 8 augusti 2010

Återhämtnings helg

Ingen löpning har det blivit alls den här helgen, varken fredag, lördag eller idag söndag, stannar jag i Nykvarn hos mamma och pappa tills på tisdag blir det ingen löpning imorgon heller. Egentligen var det inte planerat att det skulle bli så men helgen har bestått av renovering av två lägenheter, min och Louises. Helgen har fått blivit återhämtning för alla mina skavsår (och hennes!) samt mina vader som vart lite trötta. Vi har ätit gott (lite för gott) festat till det med efterrätt i lördags och godis. Skönt för själen och kroppen har nog inte tagit så mycket skada, nu är den ordentligt uppladdad.

I min lägenhet blev det nytt i köket (som bilden inte allt för rättvist visar, Louise har bättre bilder) och ny färg på väggarna i vardagsrummet. Nu ska bara hallen tapetseras sen kommer lägenheten kännas som ny. Ny soffa kommer sen någon gång mellan vecka 34 och 36 (snälla vecka 34) och den kommer verkligen bli pricken över i:t.

Nästa vecka ska löpningen bli mer varierad än vad den vart och några små kost förändringar ska göras. Imorgon kan jag uppdatera nya träningsupplägget.

Inga kommentarer: