torsdag 19 augusti 2010

Till och från bättre

Bland det jobbigaste jag jobbat med en tid nu är att få upp min aptit igen. Om hungern får styra äter jag helst bara frukost för det är det ända jag är sugen på. Jag får kämpa i mig alla mål och pausa mitt i maten för att orka få i mig min sallad, köttfärs och till lunch även en macka. Mellanmålen har den senaste veckan uteblivit men idag har jag kämpat i mig frukost, lunch, mellis och middag, snart ska jag äta ett sista kvällsmål (i och för sig bara en proteinshake, samma som mellis).
Idag har jag dels blivit inspirerad till att träna men energin finns bara inte där. Ibland har jag känt mig bra och nöjd men det har till och från slagit över till att jag känner mig deppig. En härlig promenad tog jag mig tid att göra iaf som gjorde gott då jag blev lite piggare efter det.
Imorgon är en ny dag och då hoppas jag att energinivån går upp ett snäpp.

Inga kommentarer: