söndag 1 maj 2011

Uppehåll

Jag har verkligen inte känt för att skriva då jag inte direkt gjort någonting. Har mest spenderat tiden promenerande eller med näsan instoppad i böcker men nu så ska jag nog vara tillbaka igen.

Mitt sug efter att utmana mig själv med längre och längre och mer utmanande löparrundor har ökat mer för varje dag. Jag längtar tills jag någon dag under veckan får mina nya löparskor och kan springa längre rundor igen. Kommer få lägga vissa pass på eftermiddagar och helger för att hinna med och får då promenera på morgonen istället. Jag känner att mina vanliga rundor på ca 5 kilometer innan universitetet inte känns så utmanande längre så det är dags att kicka in lite längre pass igen. I sommar kommer jag (om inget händer) jobba i Södertälje så då kommer jag ha tillgång till suveräna löparspår i olika distanser så det kan vara skönt att börja med lite varierande distanser igen.

Inga kommentarer: