torsdag 12 maj 2011

Rullande torsdag

Såg att mina inlägg hamnade i fel ordning igår pga att jag tog en bild jag la in för att ha den överallt även utan min egna dator.

Denna dag har verkligen rullat på i ett bra tempo, skönt för imorgon är det fredag :) Vågade hoppa upp på den där förargliga vågen imorse när Tim ändå hade den framme, nej vi är inte blyga om varandras vikter, varför lixom. 66,3 med vatten i magen är OK men förhoppningsvis bränns några hekton bort redan tills på lördag, hoppas hoppas hoppas! Körde riktig Powerwalk innan frukost som tog bara 47 minuter, svettigt värre så dusch direkt efter det. Tog ytterligare en promenad under lunchen på ca 40 minuter med Louise så nu ska jag svira om till löpartights för en jogg tror jag. Mina ben och rumpa lär inte vara jättepigga på att springa fort så lite jogg får det nog bli, kör på känslan för det mesta så dagsformen bestämmer.

Update
Tim skulle ut på en promenad så jag låter låren få vila lite och bara promenera istället. Drar nog på mig sporttoppen iaf för om jag skulle få för mig att köra lite intervaller

Inga kommentarer: