fredag 27 maj 2011

suck på mig

Nu har jag vart frånvarande igen, men nu har jag fått en ny mobil efter att jag haft min förra på lagning som strulade så nu sk jag försöka mig på blogg i mobilen. Efter den träningen jag gjorde i onsdags morse tog jag vila den dagen, var helt slut i hela mig, både psykiskt och fysiskt.

Efter den vilan var jag på fötter igen igår och betade av ett löppass, rygg, biceps och mage på gymmet och promenixer. Risken är att gympasset igår blev mitt sista innan sommaren om jag inte mot alla odds hinner med ett på måndag eller tisdag. Hur det blir under sommaren återstår att se, eftersom jag ska vara borta från Uppsala 9 veckor vill jag inte betala hur mycket som helt för att gymma hos mamma och pappa, löpning kommer det iaf bli mycket av.

Idag blir det en tur till min underbara vän, Julia. Kommer bli skönt men utmaningen idag kommer att bli att jobba med mitt psyke om vad jag egentligen vill. Eftersom jag vill börja bygga till hösten måste jag vara strikt i kosten för att gå ner det sista så tacka nej är det bästa jag kan göra för att ge mig bäst förutsättningar. Jag vill mysa med god mat och efterrätt med Tim imorgon så då bör jag hoppa det idag. Jag har laddat med jordgubbar (det kan jag iaf äta några stycken) och läckerol, Cola zero kommer det också att få bli.

Inga kommentarer: