måndag 23 maj 2011

Vila

Inte så jätte mycket vila från träning men från datorn har det blivit under helgen därav min frånvaro.

Helgen har innehållit mys, vänner och lite fest. Härliga Julia, Hanna och Linus var här för lite "förfest" med pizza, snacks och dricka under lördagen.

Söndagen blev jätte härlig med en promenad innan frukost och sedan gym med min älskade.Vi gick sedan hemåt från gymmet i strålande solsken och stannade vid en brygga längst fyrisån för att äta våra medhavda matlådor.

Idag var jag ledig och tur var det för pigg har jag verkligen inte vart idag. Promenerade 55 minuter innan frukost och gick och la mig igen och sov 45 minuter efter att frukosten var slukad. Lyckades iaf plugga lite under dagen, vilket var syftet med att sitta hemma och vara ledig. Hann även med en 40 minuters promenad innan lunch och ytterligare en promenad på 60 minuter innan middag då jag inte var helt 100 på att springa.

Måste bara lägga in bild(er) på mina älskade träningsbyxor (från better bodies) som är det skönaste av träningsbyxor jag någonsin haft. Sen tycker jag att de är väldigt snygga också. Synd bara att jag inte riktigt har ett linne som matchar. Hade rött här hemma men på gymmet får det inte bli annat än svart, omatchning=not nice

Inga kommentarer: