onsdag 11 maj 2011

Fet!?


Så feta lår har jag faktiskt inte!!

Men om man köper shorts på internet (nelly.com/rut mf.) så har jag det. På modellen sitter dessa shorts jättelöst och på mig sitter de som på bilden ovan. Jag följde storleksguiden och skulle ha ett par i storlek 36. Jag var beredd på att de skulle sitta tightare än på modellen för jag har ganska stora lår men inte överdrivet större än största delen av populationen, har kanske 2-3 cm tjockare lår än min lillasyster i omkrets och hon har smala lår. Midjan är OK men nästan på gränsen till stora :O Med några minskade kilon hoppas jag att de släpper i benen och kommer säkert bli ursnygga. Nu får jag finna mig i att de sitter åt runt benen och tack och lov så sitter de inte för tight så de går iaf att använda och jag slipper retur.

Inga kommentarer: