torsdag 19 maj 2011

Löpning löpning löpning

Efter att ha faktiskt suttit och pluggat hela dagen orkade jag inte nu till kvällen ta tag i det igen så jag hann inte riktigt klart med avsnittet, frågorna tog riktigt lång tid och plats för den delen. Promenerade på lunchen och tog innan middagen mig ut på ännu en löpartur. Person bästa igen =) minskade tiden med 1 minut och 40 sekunder trots att jag var tvungen att gå lite då det brände i magen och halsen. Kläderna för ett vinnande pass var tights från Nike, funktionströja (underst) från Baghera, T-shirt (överst) från Better Bodies Herr (Tims), SportBh Lindex (för oss med mindre bröst), Keps från New Era, Löparstrumpor från More Mile jag aldrig kommer byta ut och skor från Asics. Springer alltid fort och bra i denna kombination

T-shirten ser konstig ur på bilden, plufs mage har jag inte!

Inga kommentarer: