måndag 30 maj 2011

Urladdad

Promenerade en riktigt bra tempomässigt promenad med Tim innan frukost imorse på 50 minuter. Har sedan cyklar till och från universitetet i motvind 40-45 minuter per resa och emellan dem både opponerat på ett arbete samt redovisat vår uppsats. När jag kom hem efter cykelturen hem kände jag mig helt urladdad i huvudet och har efter det inte gjort mer än att äta. Löpning var det inte frågan om och först nu efter att jag suttit på soffan i 2 timmar känner jag att det kanske vore skönt med en promenad för att friska upp huvudet.

Imorgon hoppas jag inte på samma totala urladdning för då ska vi "bara" fixa till det som framkom under vår opponering. Sedan hoppas jag att allt ska vara OK för att kunna ge oss ett godkänt och därmed också få kunna titlera sig Högskoleekonom.

Inga kommentarer: