söndag 15 maj 2011

Alive?


Blogger låg nere under fredagen (iaf när jag ville skirva en rad) och efter det har tiden inte infunnit sig.

Bakade och var hemma hos underbara Hanna tillsammans med Julia och Linus i fredags, saknar dem massor så vi måste ses oftare! Hann bara med promenaden innan frukosten då vilket var lite tråkigt.

Igår hade jag myror i baken och jagade upp Tim vid 8a tiden för att hinna till gymmet när de öppna. Körde ett riktigt bra pass vilket idag har resulterat i ordentligt med träningsvärk. Senare kom familjen för att fira Louise och lämnade inte lägenheten förän runt klockan 22, seg som en godisråtta somnade jag sen i soffan framför melodifestivalen.

Idag hade jag velat springa terräng, precis som i fredags och igår men som inte blev av. Om inte huvudvärken ger sig kommer det nog inte bli någon terränglöpning idag heller, hoppas dock, nu har jag velat springa det där passet bra länge.

Inga kommentarer: