måndag 9 maj 2011

Omstrukturering

Drog mig 30 minuter extra i sängen imorse pga vetskapen om att jag bara ska vara hemma idag. Rullade sedan ur sängen för att starta dagen med en mumsig proteinshake i smaken cookies and cream från ON och en 5 km joggingtur. Jogging blev det verkligen för jag kände mig så otroligt seg och väldigt tung. Stretchade ordentligt när jag kom hem och bestämde mig för att testa att lägga löpningen på eftermiddagen och istället promenera innan frukost, det är inte kul att springa när man känner sig seg hela tiden. Skulle sen åka och träna men fick en önskan av min man att åka och träna med honom ikväll istället så det får det bli, skönt att kunna plugga hela dagen. Ska bara avbryta plugget lite nu med en tripp till stan för att köpa en ny keps att träna i och sedan solning i eftermiddag men den tänkte jag försöka multitaska genom att plugga samtidigt. Även en promenad ska hinnas med, kanske lika bra att ta den nu, annars kommer det bli många pauser i pluggandet (som vanligt typ).

Inga kommentarer: