torsdag 5 maj 2011

Förberedelser

Jag har en hel del tid men finner ändå inte tiden till att skriva ner ett par rader, så kan det gå men nu ska jag försöka bättra mig.

Dagarna spenderar jag på universitetet med kandidatarbetet som nu börjar få sin fulla form, imorgon ska vi finjustera vår analys och skriva vår slutsats. Vi ligger tidsmässigt riktigt bra till men vår handledare ska få vår 1a version imorgon så efter det som först vet vi hur mycket vi egentligen har kvar att göra, kan vara en hel del om vi har otur.

Träna gör jag morgon, lunch och middag som vanligt =) Har bara kunnat springa 2 pass hittills måndag och tisdag för efter det krampade vaderna ihop och har nu till kvällen börjat mjukna så jag hoppas kunna springa imorgon, har bara kunnat promenerat hittills. Mina nya skor har ännu inte kommit, hoppas på imorgon men kanske måste jag vänta tills nästa vecka. Längtar verkligen efter långpass och har redan letat upp ett par långa rundor att springa, bland annat en runda från mina föräldrar till min syster på ca 17 km. Ska bara springa in de nya skorna några kilometer innan jag börjar med de längre passen men efter det ska jag köra på.

Fick idag (efter en lång väntan) hem lite inspiration i form av ett par nya träningsbyxor att gymma i. Nu jäklar ska de sista kilo brännas bort så jag kan få bygga lite muskler till hösten =)

Better bodies jazzpant, 699kr på gymgrossisten, budo fitness, fitness lifestyle mf.

Inga kommentarer: