tisdag 10 maj 2011

Nytt nytt nytt :)

Idag blev det att prova mina nya saker under morgonens promenad. Nya kepsen var på och nya skorna tillsammans med nya löparstrumpor jag fick med på köpet. Kepsen satt som en smäck på huvudet och kommer att användas flitigt under alla utomhus pass och på jobbet i sommar. De nya skorna kan jag knappt förklara hur sköna de var att ha på sig. Underbart mjuka med mycket dämpning och jag kunde inte längre känna varenda sten jag trampar på, med ett par nya skor inser jag verkligen hur ordentligt slitna mina gamla är, de ska få bli promenadskor i fortsättningen. Eftersom jag redan tidigare skämt bort mina fötter med riktiga löparstrumpor som gjort att jag inte kan springa i annat utan att få skavsår var dessa nya riktigt sköna. Lite mer påkostade än de jag har skulle jag tro men åtstramningar runt hålfoten, extra förstärkning i häl och på framfot samt ett material runt tårna som transporterar bort fukt. Ska gå ytterligare en promenad i de nya skorna innan lunch innan jag får testa dem ordentligt under en löprunda ikväll.

Stadium 149 kr

Inga kommentarer: