torsdag 19 maj 2011

Sovmorgon

Är "ledig" idag, iaf från uppsatsskrivande och ska bara sitta hemma under dagen så jag gav mig själv 30 minuter sovmorgon, dvs fram till halv 7. Sprang en mysrunda på 5 km innan frukost utan krav på någon fart eller att behöva springa hela rundan, kunde gå om jag så velat. Kondisen är däremot i mina mått mätt ganska bra så det blir aldrig några gångpauser även fast jag tillåter mig det. Ett tecken på att kondisen också blivit bättre är att jag trots att jag lunkar fram, iaf känns det så, så är jag snabbt hemma igen på en ganska bra tid =)

Ska under dagen sitta och plugga beskattningsrätt, har satt som mål att göra klart ett helt avsnitt innan dagens slut. Avsnitten är inte allt för långa men tar väldigt lång tid. Paus blir det för ett samtal till min frisör, kalufsen måste få lite uppmärksamhet och sedan blir det en promenad vid lunch om jag vart duktig och pluggat på.

Funderar på att låta henne klippa 4-5 cm nu så det är fräscht under sommaren. Har funnit lite inspiration genom google.

Inga kommentarer: