fredag 20 maj 2011

Dåligt

Dålig sömn inatt pga dåligt kyl och frys som jag var villig att kasta ut genom fönstret om jag orkar och sedan en dålig start på morgonen under en dålig joggingtur pga den dåliga sömnen. Kylen och frysen har vi planer för att kasta ut under sommaren och skaffa ny men just nu så blir man lite orolig då den låter lika högt som om någon står och borrar eller slår jätte snabbt och jätte högt inne i lägenheten. Ljudet är så högt att jag är rädd att det stör våra grannar eftersom vi inte ens kan sova av ljudet. Sedan finns alltid oroligheten att det kanske är ett fel som gör att den till slut blir för varm och börjar brinna.

Det vände iaf när jag och Sara fixade det sista vi hade på vår uppsats och var klara efter en timme på universitetet. Hann sedan gymma, promenera 60 minuter och handla innan lunch =) Nu ska jag försöka göra klart avsnittet i beskattningsrätt och sen svida om till bikini för stek på balkongen

Inga kommentarer: