tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Löpning fick det bli denna morgon och tur var nog det. Gårdagens kortpass gick inte som jag tänkt mig och det kändes inte alls bra i kroppen. Ont och stel i vaderna hela vägen och det kändes som om benen var helt efter överkroppen så tekniken var riktigt riktigt dålig. Så här på morgonen brukar inte kroppen vara speciellt pigg eftersom jag inte ätit frukost innan jag springer så löpningen brukar bli lite tung. Men idag såklart när jag inte hade klocka på mig så gick det superbra och benen pina på i morgonsolen. Har en känsla av att det iaf skulle ha blivit morgonrekord om jag tagit tid.

Igår hamnade jag och Louise på en grekisk restaurang där vi åt souvlaki och drack ett glas vin samt cider. Efterrätt tog vi dock på ett café, en varsin muffin fick avsluta en härlig kväll som jag vill ska återupprepa sig flera gånger.

Svettig efter ett bra löppass. Jackan var lite overkill som jag nog inte kommer ha på mig så många gånger till den här våren och sommaren hoppas jag.

Inga kommentarer: