söndag 10 oktober 2010

Vila

Jag har tagit vila från typ allt under helgen, ingen träning, inga måsten, ingen bloggning. I fredags var jag uppe med tuppen och en promenad på 60 minuter genomfördes. Senare gjorde jag ett riktigt bra pass på gymet med PB i Dips, peck-deck (bröst), militärpress, hantelcurls och bicepcurls =) Jag var taggad hela passet så PB kändes riktigt skönt. Efter det avbröt jag och Louise ett Team Aerobic pass efter 50 minuter (av 75) för det var enligt mig en flopp, ledarnas stilar passade enligt mig inte alls ihop och den röda tråd jag ville ha kändes söndertuggad. Tråkigt att behöva ge det tummen ner men jag hoppas att de som var på passet och gillar den typen av stil som ledare nr2 hade tyckte att passet var toppen :) Hade ledare 1 och 3 kört tillsammans bara eller om Agnes kört med hade det var mer min stil och jag hade då säkert tyckt bättre om passet.
Nu laddar jag inför morgondagen där det nalkas promenad i gryningen, gympass som jag känner kommer ta mig mot nya höjder och sedan löpning till kvällen =)

Inga kommentarer: