torsdag 28 oktober 2010

Latkorvarnas latkorv

Mina planer håller inte riktigt för tillfället och jag har enbart mig själv att skylla. Imorse när jag vaknade tänkte jag "No excuses - No regrets" och tog på mig mina kläder och gick ut och gick 50 minuter, tränade mage, åt frukost och åkte till universitetet. När jag var hemma vid lunch blev jag akuttrött efter att ha ätit och la mig och sov! Var sen seg ur soffan och 1 ½ timma hade gått. För att hinna med allt plugg jag har innan tenta och inlämning av journal har jag fått ställa in AeDansen för att hinna plugga och nu är jag extremt omotiverad för att ta mig ut och gå för andra gången idag. Jag känner mig som en knubbig latmask just nu när jag inte anstränger mig till 100% med att träna. Jag får ta igen det imorgon, morgonpromenad, gym, plugg i massor och sedan något pass.

Inga kommentarer: