söndag 31 oktober 2010

Ljuvlig dag och ljuvlig start

Igår var det vila från allt, dvs från plugg och träning. Jag och Tim spenderade eftermiddagen på stan där små saker och en härlig halsduk i Kashmir från Tiger og Sweden till Tim inhandlades (inte avis ett dugg!). Tog en mysig fika och gick och promenerade längst ån och till sist till Willys där vi shoppade Tacos till middag och lite godis att mysa med till kvällen.

Idag vaknade jag tidigt i och med omställningen till vintertid. Tog en promenad och som vanligt granskade jag inte vädret genom fönstret utan kollade bara termometern. Ute regnade det lite lätt som efter ca 20 minuter in i min 45 minuter långa promenad blev till kraftigare regn. Dyngsur men nöjd i kropp och själ efter promenaden kom jag hem till högen av plugg jag delvis ska slutföra idag =)

Inga kommentarer: