lördag 23 oktober 2010

Lördagsmys

Lördagar brukar jag och Tim ha som lediga dagar då vi varken tränar eller pluggar. Vi brukar även ta tillfälle att på lördagar lyxa till det. Söndag till Måndag äter vi efter kostschema och det stoppas inte in för mycket av det ena eller det andra, jag till exempel äter inte kolhyrater efter lunch. Men på lördag brukar vi kunna unna oss en annan middag som mer eller mindre kan bestå av vad som helst och sedan kan de också bli lite snacks till kvällen. Ingen direkt ätardag i min mening för vi äter som alla andra dagar fram till middagen. Idag har Tim suttit och skrivit HP hela dagen så jag har förberett att göra hemmagjord TacoPizza och sen har jag köpt Öl =) Innis & Gunns nya öl som är gjord på Romfat har jag köpt för den tyckte han var god på Beer and whiskey festival

Inga kommentarer: