söndag 24 oktober 2010

Nu jäklar

Runt 3 när jag skrivit klart mitt kapitel i min journal så började magen svullna jätte mycket och jag började också må lite illa. Strax där efter började jag må mer illa och hamnade sedan på sängen 2 timmar där jag sov och fick i mig lite yoghurt för att lugna magen. Nu känns det bättre och jag har vart ute med mannen på en kortis promenad ner till ICA för att handla småsaker så nu känner jag mig pigg igen, har också ätit en satsumas så det bidrar lite till att jag känner mig piggare. Nu tänker jag därför klä på mig tights och långtröja för en liten löptur på obestämd sträcka, lite beroende på hur jag känner mig när jag springer får bestämma hur långt det blir. Imorse var jag sugen på långpass men jag får se hur det blir med det, mycket asfalt kommer det bli iaf för nu är det kolsvart ute.

Inga kommentarer: