måndag 4 oktober 2010

Bortom rutiner

Helgen var otroligt skön, benen har fått vila maximalt, bara en promenad på 3 dagar och magen har fyllts till över dess egentliga kapacitet och jag har laddat med rejält av kalorier. Idag fick kroppen också vila, imorse behövde jag sovmorgonen och nu har jag betat av en massa plugg som stannade hemma under helgen. Imorgon är det tillbaka till rutinerna, löpning på morgonen och jag hoppas att jag slipper knästöden jag tagit med mig hem ifrån mamma. Innan föreläsningen med inovationcenter ska jag till gymet och träna igenom kroppen. Benen ska alterneras med benspark för framsida lår och sedan lite baksida lår istället för knäböj som jag ska vila ifrån fram tills knät känns bättre.

Var på stan och testade lite jeans under helgen tillsammans med 2 av de 3 systrarna. Ny storlek som jag snart också växt ur provades och det känns så konstigt, egentligen ganska häftigt att ta på sig jeans i en storlek jag faktiskt aldrig haft. Storlek W28 eller 29 känns som en storlek jag aldrig mer tänker låta mig själv gå över igen, det känns lixom, lagom =)

Inga kommentarer: