lördag 30 oktober 2010

Det går bra nu

Viktplatå? No more! Jag har fått ett grepp om hur min kropp fungerar och den är verkligen känslig. 2 knäckebröd med smör och matvete till lunchen får min vikt att stå stilla, vilket är riktigt bra när jag vill det. Plockar jag bort det och äter extra bra med sallad till mina måltider så jag inte äter för lite så droppar vikten på en gång. Skönt att ha kroppskontroll och veta vad som fungerar och vad som inte fungerar. Nu ska ett par kilo bort och sen ska allt fokus ligga på muskler. Skönt att få bulka lite sen efter "diet" och öka på muskelmassan =) Ska även köpa på mig lite mer kläder som faktiskt passar ordentligt. Inte jeans som är helt pösiga i grenen och sidan av låren (speciellt när jag sitter ner) och lite tröjor och speciellt skjortor och toppar i rätt storlek.
Skit på lins och spegel, not nice!

Inga kommentarer: