fredag 29 oktober 2010

Great

Upp ur sängen kom jag idag vid halv 7, precis som planerat. Gick sedan en morgonpromenad på 55 minuter, som planerat och fick när jag kom hem äta en god frukost framför datorn. Kändes skönt att komma upp i bra tid fast jag är ledig, jag har en tendens att vilja skjuta på det då.

Klädde mig sedan ganska snabbt för att hinna med bussen till gymet. Mysbelysning var något nytt de körde med, med flit eller inte vet jag ej, klockan var ju bara 9 men ljust hade det ju hunnit bli ute. Körde igenom mitt pass med ett gäng glada pensionärer som körde cirkelfys, det är så härlig musik i gymet när de är där =) La in extra rygg övningar samt bicep och tricep övningar. Efteråt kändes det igen som att biceps inte fick plats under huden vilket kändes som ett kvitto på att jag tagit i ordentligt.

Inga kommentarer: