måndag 25 oktober 2010

Sedvanligt

Denna måndag trodde jag skulle bli annorlunda jämfört med många tidigare måndagar där jag fått ont i huvudet efter halva dagen. Efter lunch hade fortfarande inte huvudvärken kommit och jag trodde att jag skulle slippa det idag men så blev det inte. Jag lyckades vara utan fram tills klockan typ 3 iaf så jag fick känna mig pigg genom mitt gympass iaf. Fick till ett riktigt bra pass på gymet bortsett från att jag känner mig lite övertrött i benen som inte riktigt vill lyfta några vikter. Känns som att löpningen tar ut stor del av den energi som jag har i benen, inte ens utfall känns bra då det bara stramar och svider i benen efter några få repetitioner och då inte av att det vart tungt. Fick till en del PB och framför allt så är jag nöjd med träningen av armarna där jag lyckades trycka på ordentligt med vikter och fick en riktigt bra kontakt. Mina biceps kändes det som att att huden var för stram runt om och det var en ganska skön men ändå konstig känsla men kopplat till något bra.

Nu ska jag ändå köra på med lite löpning trots att jag är trött och benen känns sega. Det känns alltid mycket bättre när man kommer hem efteråt så det är värt det.

Inga kommentarer: