tisdag 5 oktober 2010

Bra dag

På gymet blev det som jag hoppades =) Några nya rekord blev det, speciellt på antal reps! Utvecklingen är skön och jag ser några mål jag har komma närmre. Imorgon får jag se hur mina ben känns och speciellt hur mina armar känns, axlar och då speciellt delta musklerna har jag fokuserat på ett tag nu, resultaten kommer sakta men säkert (lite väl sakta kan jag tycka ibland).

Till mellanmål lagade jag proteinkaka på äggvita (i massor!) och proteinpulver med choklad smak, lite annorlunda men trevligare att äta till mellanmål istället för en shake. Har sedan pluggat och läst Body, reportaget om måltidsfrekvens var intressant och jag tyckte verkligen om att de la in en kommentar om att ofta är det inte blodsockerfall folk får när de inte ätit på ett tag utan skär och ren trötthet och matthet, jag vet för jag har fått riktiga blodsockerfall.
Ser ut som kladdkaka och delas 4 portionsbitar och blir då ett lagom mellanmål på ca 120 kcal.

1 kommentar:

Anonym sa...

Recept?