onsdag 20 oktober 2010

Höstkallt

Nu är det att bära västen både under morgonpromenaden och under löpningen på eftermiddagen/kvällen för att synas ute i mörkret. Idag har jag vart riktigt produktiv vad gäller träningen, 50 minuter morgonpromenad, 60 minuter gym med PB i Chins och på peck deck och sedan 45 minuter löpning med intervaller 8 x 125 meter. Antingen kommer jag att få lägga om min löprunda eller så får jag dra ut och springa tidigare och tidigare för varje dag eftersom det blir mörkt tidigare om dagarna. I början av rundan och i slutet om jag springer index rundan så springer jag genom skogen och idag kändes det lite väl mörkt. Med tanke på gårdagens regn är jag glad att jag inte trampade rakt ner i lervälling när jag sprang i kolmörkret.
Nu börjar det bli lite väl kallt också för ofodrade tights. Jag drar på mig långärmad löpartröja, jacka, pannband, halsduk och vantar så ett par fodrade tights skulle göra outfiten komplett.

Inga kommentarer: