onsdag 27 oktober 2010

Latmask!

Fy fan vad jag är lat! När klockan ringde tidigare imorse hade jag ingen lust och hittade massa ursäkter till att jag skulle få ligga kvar i sängen istället för att ta en promenad. Det var att halsen gjorde ont och att jag var lite snorig i näsan, dåliga ursäkter Nathalie! Visserligen har jag vila idag men en promenad är bara bra för kroppen och huvudet. Nu får det väl bli en kvällspromenad istället så fläsket får röra lite på sig iaf. Nya kostupplägget verkar inte fungera i viktminskande syfte men för att hålla vikten stabil och ha en god energi. Från söndag morgon ska jag testa ett annat som liknar mer det jag hade i somras när kilona rasade av men som inte fungerar att ha som livsstil utan mer tillfälligt. När idealvikt uppnåtts (om ca 2-5 kg =) ) så blir det att äta som jag gjort nu och då hålla vikt samt ha bra med energi.

Inga kommentarer: