tisdag 12 oktober 2010

Tagga!


Löpning är det som väntar! Idag har jag vart seg och inte fått så mycket gjort som jag velat :/ Jag hade hoppats på att plugga mycket men det har blivit lite grann, bättre än inget iaf. Var till Lidl under morgonen och handlade upp ett förråd av keso och kesella/kvarg =) Jag ska försöka ignorera träningsvärken jag har i benen och rumpan och låta dagsformen när jag väl börjat springa tala om det blir intervall träning eller ett "vanligt" medelpass. Medelpass blir lätt lite långtråkigt och jag inte känner mig riktigt pepp på det men går i ett ganska konstant lagom tempo. Intervaller gör att tiden går riktigt snabbt och jag får vila mellan rusningarna, det är riktigt jobbigt för benen dock så det är inte till fördel för mina ben med träningsvärk.

Inga kommentarer: