fredag 22 oktober 2010

Kreativ

Idag blev det inte att packa på sig kläder för morgon cardio utan idag satte jag mig framför datorn det första jag gjorde när jag klev ur sängen för att sammanfatta en artikel och svara på seminariefrågor. Det kändes dumt att avbryta mitt flow i pluggandet när jag väl fått upp det att jag struntade i morgon cardion och plugga klart innan jag åt frukost istället.

Jag har ännu inte bestämt hur jag ska göra med dagen idag, om det ska bli någon cardio eller om jag struntar i det. Kroppen är lite mör efter att ha sprungit måndag, tisdag och onsdag och sen kört ett riktigt bra AeDans-pass igår. Funderar lite smått på att ta en liten joggingtur nu innan lunch och seminarium på universitetet. Det vore ganska skönt att jogga i behagligt tempo och att sen komma in och ta en varm dusch.

Efter seminariet blir det gymet för sista gången den här veckan och musklerna ska få klämma ut det sista som de har att ge. Orkar jag och om jag har lust kanske det blir något pass efter det, kan välja att dansa fuego (zumba) eller gå på ett mördande jobbigt aerobicspass.

Inga kommentarer: