måndag 11 oktober 2010

Seg dag

Jag hade haft en riktigt skön sömn i sängen bredvid min man natten tills idag, kanske lite lite sömn men djup och bra. 50 minuter morgonpromenad gjorde mig pigg under ett par timmar men mot lunchen började jag sloka. Gym passet tog sin lilla tid för jag kände mig stark men hade ingen explosivitet, allt som allt var det ett bra pass men på onsdag när det är dags igen hoppas jag på mer energi.
Jag hade hoppas på att orka köra lite löpning idag, intervaller hade vart riktigt bra men det satte huvudvärken sig imot. Pga huvudvärken var min energi och min motivation nere i botten. Istället blev det en promenad. Jag är nöjd med 3-4 konditionspass i veckan inkl. aerobics så det gör ingenting att det inte blev något idag.

Nu börjar det bli rejält kallt ute också, både på morgonen när det är nollgradigt eller till och med minus och sedan på eftermiddagen. Idag blev det därför en tripp till HM för att äntligen köpa en fleecjacka som ska hålla mig varm under alla promenader.

Fin och billig, bara 249 kr och riktigt varm =)

Inga kommentarer: