söndag 17 oktober 2010

Orosmoln


Senaste dagarna har jag haft massa mörka moln runt mig och inte alls känt mig OK. Energin har inte funnits och jag har känt mig nere trots att jag inte vetat varför. Jag har tagit lite små ledigt och hoppas nu att jag är på väg tillbaka igen. En orsak till energi dippen beror på att jag måste öka mitt matintag lite (igen). Lite mer kolhydrater till frukost och lunch så ska nog energin komma upp igen, kom fram till att det hittills har vart lite för lite nu ett tag (ca 20-50 gram per dag i snitt).

Helgen har bestått av massa firande av min fina man som nu blivit 23 år. Nu ska jag plocka undan efter allt firande, Duscha och peela mina ben, planera veckans plugg och träning och packa inför morgondagen. Imorgon blir det bara morgonpromenad och löpning till kvällen för eftermiddagen ska jag spendera i ladugården studera kor och samla in data om dem =)

Inga kommentarer: