onsdag 27 oktober 2010

Svammel Maja

Imorse vet jag inte riktigt vad jag skrev om. Varför ska jag börja med nya kostupplägget på söndag för och inte idag? Jag brukar själv tala för att "det nya livet/mitt nya liv" osv inte just måste börja en måndag, varför inte onsdag eller kanske fredag så blir det en liten utmaning att starta med något nytt innan helgen. Om jag ändå ska ändra så kan jag göra det idag, inget stoppar mig. Ska köra på ca 2 ½ vecka blir det nu med starten idag innan lunch för frukosten gick i förre uppläggets fotspår. Efter att 2 ½ vecka har gått får jag utvärdera resultatet, om inte något konstigt händer under tiden som kanske förändrar förutsättningarna. Egentligen skulle en längre period vara att önska för att göra en utvärdering men jag vill se efter 2 veckor om det fungerar eller inte.
Inget "på måndag" precis nu är en ypperlig dag för förändring =)

Inga kommentarer: