torsdag 21 oktober 2010

Minus

Det blev en enligt mig välförtjänt sovmorgon imorse, dock lite längre än tänkt men nu hoppas jag att det ger mig massor med energi. Klev upp ur sängen och möttes av solsken och minusgrader utanför fönstret. Lite piggare och kanske också lite snyggare än vanligt var jag under promenaden idag klockan 8 då ögonen brukar hänga och påsarna vara enorma under ögonen när jag är ute och vandrar halv 7 på morgonen. Det var ganska skönt och gå i ett vaket landskap med massa ljud och rörelse runt omkring mig istället för tomma gångvägar och bara löven som sällskap.
Nu pimplar jag kaffe och ska sätta igång pluggandet. Vi har en så kall lägenhet att jag sitter med strumpor, tofflor, leggings, mjukisar, linne, fleectröja och filt för att inte frysa. Kylan är mysig men lite väl jobbig ibland.

Inga kommentarer: