lördag 23 oktober 2010

Vila och platå

Vilade hela dagen igår och ska även vila idag. Tanken är att springa imorgon så 2 dagar vila den här veckan ska jag faktiskt ha, annars blir kroppen lite ledsen på mig. Jag och mannen låg bara på soffan och mös (och åt läckerol, sockerfritt javisst!) med massa ljus igår framför idol, kroppen var glad att få vila.

Kände mig ovanligt snygg och snärt imorse så jag vågade mig upp på vågen och jag är lite trött på den platå jag har hamnat på, nu vill jag passera den och gå vidare. Å andra sidan så är det när man klarar av att fortsätta kämpa trots dessa platåer som man blir starkare psykiskt. Det är platåerna och hur man kan handskas med dem som sorterar ut vilka som är de svaga och vilka som är de starka individerna som orkar fortsätta kämpa. Jag orkar fortsätta och jag är stark. Jag ändrade kosten lite den här veckan och har lagt in mer löpning av olika form i schemat än vad som har presterats de senaste veckorna så jag tror platån snart kommer att vara ett minne blott =)

Inga kommentarer: