onsdag 27 april 2011

Tillbaka

Tillbaka i Uppsala sen Måndag kväll men är allmänt bitter så det har inte vart någon idé att skriva några rader. Påsken var lugn och skön, precis vad jag behövde samt med en massa sol. Nu är jag tillbaka igen och är efter ett par dagar med en massa gottis alldeles vattensvullen i kroppen vilket är mitt egna fel och som sakta med säkert försvinner bort. Jag har ont i halsen vilket känns skit men så länge jag inte känner mig seg i kroppen så tränar jag, antingen så blir det värre eller så försvinner det. Mina löparskor är klassade som döda just nu och har absolut ingen dämpning kvar, knäna började strejka smått av det så nu är ett par nya från England beställda, 740 kr inkl frakt istället för 1600 kr som de tar i Sverige var ett bra val. Extremt jäkla tråkigt är det dock att jag befarar att jag blivit lurad på nästan 900 spänn i en annan affär jag gjorde för några veckor sen! Är sjukt jävla bitter över det och finns inte mina grejer innan fredag kommer det att bli en massa telefonsamtal för att reda ut detta. Som grädden på moset så fungerade min telefon bara sämre efter jag fått tillbaka den från att den vart på lagning, de ville inte reklamera så nu är den på lagning igen i sisådär 2 veckor.

Inga kommentarer: