fredag 1 april 2011

Härligt

Passet på gymmet gick kanoners, körde på nästan hela kroppen, uteslöt ben och bröst, ben pga att de kör jag bara en gång i veckan och bröst för att det var en sån jäkla kö och jag har redan kört det en gång den här veckan. Körde latsdrag, lats pullover stående i cabelcross, rodd, hantellyft åt sidan, militärpress, tricep pushdown, hatelcurls (biceps) och ländrygg i maskin. Det blev ett alldeles lagom pass och ländrygg kördes med väldigt många reps i många set på lätt vikt då jag vill få en uthållig och stark ländrygg som ska klara av påfrestning från löpningen främst. Mage hans inte med på gymmet utan det tänkte jag nog köra här hemma innan middag.

Ska nog ta mig en liten dans med dammtrasan, dammsugaren och moppen för att göra det fint här hemma innan middagen, efter det blir det promenad om det hinns och ett pass mage i vardagsrummet. Härligt fredagsnöje kan tyckas men smaken är som baken, rund och go =)

Inga kommentarer: