torsdag 7 april 2011

Nej det är inte kul

Funderade ett bra tag på om jag verkligen skulle springa imorse men tyckte inte att kroppen kändes så speciellt tung och intervallpassen är inte speciellt långa. Men när jag väl började springa ångrade jag mitt beslut, kroppen var tung, ömmade och musklerna vägrade att trycka på framåt i intervallerna. Jag gjorde iaf ett halvhjärtat försök till att springa intervaller men gav upp efter ett tag och lät intervallerna vara fjuttiga och tempot där emellan vara lunk. Till nästa vecka kommer det bli lite ändringar så nu ger jag kroppen vila från löpningen fram tills måndag igen och då ska den kännas pigg och fräsch igen. Dagens löppass vill jag helst glömma för det var inte ens kul att springa och jag kände inte samma glädje som jag brukar när jag kom hem. Vidare idag blir det att promenera i stormen. Kanske vågar jag mig ut på en liten promenad nu under lunchen och får hoppas att jag inte blåser bort.

Inga kommentarer: