tisdag 5 april 2011

Nu? Sen? Aldrig?


Better Bodies

Det är inte kul att vara student och samtidigt vilja unna sig saker. Tyvärr räcker det knappt att spara under en tid för att kunna unna sig lite dyrare saker för då kommer det ändå något annat som man måste lägga pengarna på =( Jag har jätte länge suktat efter dessa träningsbyxor från better bodies och ville unna mig dem när jag gått ner i vikt. De är ganska dyra och kostar ca 900 kr ordinarie pris men nu ligger de på aktion på tradera så det rycker lite i shoppingfingrarna på mig. Eftersom de då inte går till ordinarie pris skulle jag kunna unna mig dem men samtidigt tvekar jag. Är jag verkligen förtjänt dem eller borde jag gå helt i mål först innan jag unnar mig något nytt? Eller ska jag kanske passa på nu när de inte kostar 900 kr? Ska jag verkligen ha dem i över huvud taget? Kanske räcker det med de kläder jag har? Ytliga problem jag helst skulle vilja klara mig utan, det skulle bli så mycket billigare då.

Inga kommentarer: