fredag 15 april 2011

Arg som ett bi

Bild; google.se
Upptäckte när jag skull hoppa på min anslutningsbuss imorse att jag tappat mitt buss och träningskort på bussen jag åkte innan. As sur på mig själv blev jag och att jag alltid ska vara så klantig! Ringde runt till en massa trafikledare och skit men busschauffören hade inte hittat något kort så med största sannolikhet har någon snott kortet eftersom det är bussen mot Stenhagen-gettot i Uppsala. Mest irriterad är jag över att jag igår valde att köpa ett par träninsgbyxor för jag hade pengar "över" (sparade dvs) men nu skulle jag verkligen behöva dem pengarna för på kontot finns det härliga 22 kr nu och att få ett nytt busskort går på billigast 225 kr. Surade över det hela dagen men fick en lite uppåt kick av den snälla människan på friskis och svettis som gav mig ett nytt träningskort utan att betala trots att det egentligen kostar 100 kr att få ett nytt, snälla snälla människa!

Förutom min busskortsfrustration idag så har träningen gått prima. Imorse sprang jag ett super bra intervallpass där jag sprang mina intervaller snabbare än på riktigt länge. På gymmet gick det också riktigt riktigt bra med en skön kontakt i alla övningar och fokus på chins.

Nu skulle jag behöva ge mig ut på de sista 45 minuter cardio jag har idag. Skulle gärna slippa för jag är sjukt trött och vill bara sova men jag vet att imorgon när jag ställer mig på vågen så kommer jag känna mig besviken om jag inte promenerat de sista 45 minutrarna.

Inga kommentarer: