måndag 4 april 2011

svettigt värre!

Drog igång morgonen med ett riktigt bra löppass som resulterade i nytt pers på rundan. Åkte sen på kaffebjudning med frukost som Nespresso höll i där de presenterade vårens nyheter, ny kaffemaskin och en ny kaffesort limited edition. Hann sedan inte ut till förmiddagsföreläsningen på universitetet så istället gjorde jag en anhalt på gymmet. Pumpade på riktigt bra och energin var på topp, nu börjar rutorna titta fram lite smått och ådrorna på armarna (nu även biceps =) ) syns och känns när man drar på armarna bara mer och mer.

Energin tog sen lite slut där och nu är jag jätte seg. Ska åka till universitetet för handledning och sen ska vi sitta och fortsätta skriva på det inledande för uppsatsen. Lunch får jag stoppa i mig någonstans där emellan, hoppas energin också går upp då, inte bara av jätte kaffen jag sitter och sörplar i mig just nu =)

1 kommentar:

Sara sa...

Tack för stretchtipsen! Måste verkligen bli bättre på att stretcha :)