onsdag 20 april 2011

Lever


Jag låg och halvsov i soffan efter att jag kommit tillbaka från min långpromenad innan frukost och lät huvudvärken sakta få rinna av mig. Tog sen tag i löpningen innan lunchen och tog en mysjogg i 30 minuter istället för tråkig cykel. Första passet för året som jag vart tvungen att ta av mig jackan och knyta den runt magen för det vart alldeles för varmt. Som sagt härliga 30 minuter avverkades i ett lugnt prat-tempo, dvs väldigt lugnt fast jag hade ingen att prata med :P

Nu måste jag verkligen sätta mig med min beskattning, jag tänker utlova mig själv belöningar efter att jag suttit minst 45 minuter, en belöning är att plocka ur diskmaskinen, en annan att måla naglarna och en tredje att äta ett äpple. Sen hoppas jag att solen vill komma fram bakom molnen och komma till min balkong så jag kan få lite sol i facet också =)

Inga kommentarer: